Vitamin Kulit, Set Rahmah

RAHMAH bermaksud dengan kasih sayang atau lebih mudah difahami lagi 'MAMPU MILIK'.

Shaklee pada kali ni buat promosi kaw kaw punya sempena bulan ramadan khususnya kepada penggemar tegarnya iaitu ESP + Vitamin C


Saya salah seorang penggemar tegar vitamin atau supplemen ni.  Al maklumlah, saya merupakan pesakit eczema atopic yang agak kronik. Makanya vitamin kulit ini sangat diperlukan oleh badan saya.

Jadi, supplemen Shaklee banyak membantu mengurangkan keradangan kulit saya alami.  Antara yang banyak menampakkan kesan yang ketara adalah ESP dan Vitamin C.

Ini antara kelebihan ESP dan Sustain Release Vita C Plus Shaklee :

Secara ringkasnya, kandungan manfaat ESP yang paling penting adalah protien yang membantu membina semula kulit dan menjadi kulit jadi anjal serta berseri.

Vitamin C secara umum yang kalian semua tahu, badan manusia tidak boleh menghasilkan vitamin c sendiri.  Kita perlu mengambilnya dari sumber makanan atau supplemen.

Apalagi di bulan ramadan ESP ni sangat membantu perut untuk selesa sepanjang hari tapi meragam atau pedih ulu hati.  Kiranya ESP ni 3 dalam 1, semua cukup untuk berpuasa dan untuk kelihatan cantik di hari raya.

Meh hubungi saya, saya share macam macam lagi tips kecantikan dan kesihatan.

Comments

Popular Posts