SET HELLO NEW YOU SHAKLEE

Assalamulaiakum w.b.t dan Salam Sejahtera,
Seperti yang dijanjikan dalam post saya sebelum ini berkaitan Open House Hari Raya tu.

Saya nak ajak kawan-kawan kembali langsing dan sihat bersama saya dengan Set Hello New You Shaklee.  Untuk kembali langsing ni tak boleh buat solo tau, kena berteman atau berkumpulan (grouping).  Kalau solo, pasti kawan-kawan akan berlayar sepi.

Sebelum kita ke peringkat seterusnya, meh saya 'introduce & explain' apa yang ada Hello New You Set ni :

1. Cinch Shake perisa Vanilla dan Chocolate
2. Omega Guard
3. Lecithin
4. Herb-lax

Apakah manfaat mereka ni?

CINCH SHAKES
Tengok dalam manfaat cinch shakes tu ada satu ayat "Membantu mengempiskan perut.." tu yang saya suka tu. Kalau nak kesan lebih efektif kena lalui regim senaman, lagi hasil dia PADU.  Pastikan kawan kawan ambil cinch shake ni sebelum sarapan tau setiap hari.

OMEGA GUARD DAN LECITHIN
Omega ni memang saya suka, hampir 7 tahun saya consume.  Bukan sahaja membakar lemak degil, malah mencairkan kahak bagi batuk yang teruk yang saya kerap terjadi sebelum ini.  Waktu pengambilan adalah sebiji selepas makan iaitu, sarapan pagi, tengah hari dan makan malam.

Lecithin pula berfungsi membakar lemak bawah kulit (inch loss), paduan Cinch Shake dan kedua teman baik ni memang tidak dapat dinafikan lagi.  Waktu pengambilan ada sebiji sebelum makan breakfast, tengah hari dan malam.

HERB-LAX
Dalam bahasa mudahnya Herb-lax merupakan part akhir dalam proses kelangsingan ini.  Bahan-bahan yang digunakan adalah dari semula jadi.  Ia bertindak sebagai pelawas yang lembut, mesra perut tau.  Cara pengambilan pastikan pada waktu malam, dalam lingkungan masa 8 jam herb-lax ini akan berfugsi.

Namun janganlah bergantung harap 100% terhadap supplement ini sahaja.  Sedikit usaha dan pemakanan yang betul akan membuahkan hasil 'WOW!!'

Okay tak kawan-kawan? 

Bagi ahli baru, dengan set Hello New You ni anda akan menikmati pendaftaran ahli dan juga penghantaran secara PERCUMA tau.  Best ke best?

Jika berminat DM saya di FB kita sembang sampai jadi.

Comments

Popular Posts