MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BAHARU

 DUNIA INOVASI DAN PEMBAHARUAN 

Adakah uolls tahu yang Shaklee telah menghasilkan multivitamin organik pertama di dunia! dan multivitamin Shaklee ini dikomersialkan pada tahun 1915 iaitu pada 108 tahun yang lepas.  Dan Dr. Forrest C. Shaklee mencipta produk pertama beliau berasaskan 'concentrated minerals' yang dikenali sebagai Vitalized Minerals pada umur beliau berusia 21 tahun.

Gambar: botol lama Vita-lea

Vitalized Minerals yang dahulunya merupakan supplement dalam bentuk cecair ye.  Lama-kelamaan, Vita-lea ini diinovasikan dan diformulasikan dalam bentuk kapsul paling cepat larut dalam badan.  Pasti uolls tak tahu, Vita-lea mempunyai 28 jenis vitamin dalam 1 tablet sahaja.

Antara kebaikan Vita-Lea Shaklee adalah:

  • Membantu meningkatkan sistem imun
  • Membantu melambatkan proses penuaan
  • Meningkatkan HB darah
  • Meningkatkan tenaga
  • Lengkap dengan pelbagai jenis vitamin
Kedua-dua gambar ini merupakan botol baharu Vita-lea Iron Plus Shaklee.  Mengikut peredaran zaman, Shaklee sentiasa menambahbaik mutu dan juga kualiti produk mahupun dari aspek persembahan sesebuah produk.  

Tak sangka kan begitu lama produk Shaklee bertahan selama 100 tahun dan sehingga kini formulasi telah dipatern kan dengan teknologi terkini tanpa menjejaskan manfaat yang ada dalam sesuatu keluaran produk Shaklee,

Betapa produk Shaklee begitu diyakini oleh segenap masyarakat, yang tua mahupun yang muda.  Sepanjang ingatan saya, selain daripada Vita-lea ini antara produk lain yang menjadi bualan ramai oleh warga emas adalah Ostenutrix.  Haa, ostenutrix ni pun salah satu produk supplement yang diinovasikan oleh Shaklee dengan lebih banyak manfaat.

Sebenarnya 20 tahun lepas, iolls dah dengar pasal Ostenutrix ni famous untuk orang yang patah tulang akibat kemalangan.  Walhal masa tu umur iolls masih mentah lagi, tapi hati tertanya mujarab sangat ke 'ubat' tersebut.

Rupanya Ostenutrix adakah produk supplement dari Shaklee yang bermanfaat untuk tulang yang rapuh dan patah tulang akibat kemalangan.  Bangga kejap tau dengan produk Shaklee ni, rupanya iolls telah didedahkan Shaklee dari awal lagi tanpa sedari.

Uolls pula macam mana tahu produk Shaklee ni? dan dari mana dan siapa yang perkenalkan?  Cer komen sikit.

Comments

Popular Posts